کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی به سرام، نمایندگی ایفا سرام شیراز

کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی به سرام، نمایندگی ایفا سرام شیراز

 
  امروزه در دنیایی زندگی میکنیم که در ساخت خانه ها و ساختمان ها، فقط مهندسی و معماری کافی نیست، بلکه زیبایی دکوراسیون خانه یا مکان های مختلف باعث میشود که آن مکان برای ساکنین آن دلنشین شود. کاشی و سرامیک نصب شونده بر روی دیوار و کف زمین، از اجزای مهم دکوراسیون داخلی هستند.فروشگاه به سرام،نمایندگی ایفا سرام شیراز است؛ یکی از بزرگترین و مجرب ترین شرکت های ایران در حوزه تولید کاشی و سرامیک.کاشی ایفا سرام هم اکنون به دلیل تنوع بالا و کیفیت عالی آن، مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است. 

 
سرامیک و کاشی مناسب حمام و سرویس بهداشتی
سرامیک و کاشی مناسب حمام و سرویس بهداشتی

در فروشگاه به سرام، امکان خرید آنلاین به راحتی برای مشتریان عزیز فراهم آمده است.بیشترین مکانی که در خانه توسط کاشی پوشش داده میشود، سرویس بهداشتی است که شامل حمام و دستشویی میباشد.
در فروشگاه اینترنتی به سرام میتوانید تمام ویژگی های ظاهری کاشی های سرویس بهداشتی و همچنین قیمت آن ها را مشاهده کنید.در صفحات مخصوص، لیست قیمت کاشی سرویس بهداشتی وجود دارد که میتوانید قیمت ها را با هم مقایسه کنید.

محصول ایرانی یا خارجی؟
 باید بدانید که به سرام همانطور که گفته شد، نمایندگی شرکت ایرانی ایفا سرام است، پس تمام محصولات ایرانی هستند.صنعت کاشی و سرامیک در ایران از جمله صنایع قدیمی است که در ایران پایه گذاری شده است.پس از سالیان دراز و کسب تجربه فراوان در این زمینه، محصولات تولید شده توسط شرکتی مانند ایفا سرام ، از نظر ظاهری، بهترین و زیباترین طراحی ها را دارند و از نظر کیفیت، درجه یک هستند.پس کاشی سرویس بهداشتی ایرانی چیزی است که دربه سرام به شما ارائه میشود.
کاشی سرویس بهداشتی یزد
یزد قطب کاشی و سرامیک در ایران است، به طور کلی محصولات اینچنینی و از جنس سفال، از قدیم الایام در یزد ساخته میشدند و هم اکنون نیز کارخانه ایفا سرام در استان یزد واقع شده است.بنابراین در محصولات آن اصالت کاشی ایرانی باکیفیت را تجربه خواهید کرد.کاشی با نقوش زیباکاشی با نقوش زیبا

قیمت کاشی کف سرویس بهداشتی
قیمت تمام محصولات، با توجه به ویژگی های مختلف آنها تعیین میشود که میتواند شامل، ابعاد، ضخامت، روند تولید محصول، مواد اولیه، طرح روی کاشی یا سرامیک و شکل آن و ویژگی های دیگر باشد.بعضی از این ویژگی ها وابسته به این است که کاشی برای دیوار است یا کف زمین.
در فروشگاه اینترنتی به سرام میتوانید ویژگی های مختلفی را در محصولات مشاهده کنید:
 
کاشی با نقوش زیبا
کاشی با نقوش زیبا
 
به روز بودن
میتوانید انواع کاشی سرویس بهداشتی جدید را در سایت مشاهده کنید، ارتباط مستقیم به سرام به عنوان نمایندگی ایفا سرام باعث شده است که جدیدترین مدل های کاشی سرویس بهداشتی بلافاصله در بین محصولات سایت قرار بگیرند و شما میتوانید آنها را خریداری کنید.همراه با زیباترین کاشی سرویس بهداشتی موجود در محصولات با توجه به سلیقه شما، سرویس بهداشتی مدرن و زیبا، بخشی از خانه شما میشود که با کاشی و سرامیک ایفا سرام، چشم نواز خواهد شد.
رنگ و طرح محصول
به طور کلی در کاشی و سرامیک، نقش روی آنها از مولفه های اصلی انتخاب این محصولات میباشد.سلیقه هر کسی متفاوت است برای همین در میان محصولات، آنقدر دسته بندی و تنوع وجود دارد که مطمئنا هر کس میتواند آنچه که مورد پسندش است را از میان محصولات انتخاب کند.
انواع رنگ های کاشی سرویس بهداشتی موجود میباشد:کاشی سرویس بهداشتی قهوه ای، کاشی سرویس بهداشتی طلایی، کاشی سرویس بهداشتی طوسی و...
بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی را از میان طیف وسیعی از محصولات، برای خانه خودتان، انتخاب کنید.
این رنگ ها در طرح های بسیار زیبا در هم تنیده شده اند و ظواهر زیبایی را خلق میکنند.
نمونه ای از این طرح ها، کاشی سرویس بهداشتی طرح گل است که خود آن به انواع کاشی ها تقسیم میشود.

 
نمونه ای از کاشی طرح گل ایفا سرام
نمونه ای از کاشی طرح گل ایفا سرام
 

سرامیک
کاشی ها در حقیقت از جنس سرامیک و سفال هستند و به گونه ای از نظر جنس فرقی با سرامیک ها ندارند ولی چیزی که باعث شده آنها از هم متمایز شوند، ابعاد آنها است.کاشی ها معمولا ابعاد کوچک تر و ضخامت کمتری دارند و همچنین سرامیک معمولا در کف استفاده میشود و کاشی بر روی دیوار که البته همیشه اینطور نیست و میبینید که در اینجا سرامیک دیوار سرویس بهداشتی هم موجود میباشد.
ابعاد
ابعاد سرامیک ها متفاوت هستند و بعضی از آنها بزرگ هستند و سطح زیادی را پوشش میدهند و برخی کوچکتر اند.جنس پیکره آنها باهم یکسان ولی ممکن است جنس نمای ظاهری، متفاوت باشند.کاشی ها و سرامیک های ایفا سرام فقط مربعی یا مستطیلی نیستند و شکل های دیگری مثل کاشی های شش ضلعی هم موجود میباشند.

 
نمونه ای از سرامیک شش ضلعی
نمونه ای از سرامیک شش ضلعی
 
ویژگی های منحصر به فرد بعضی از این سرامیک ها و کاشی ها باعث شده است که آنها تبدیل به محصولاتی متمایز برای مکان هایی خاص تبدیل شوند.برخی از آنها برای آشپزخانه مناسب اند، برخی برای استخر های شخصی یا عمومی، برخی برای محل کار، بعضی از آنها طراحی مینیمال دارند و بعضی طرح چوب دارند و برای رستوران ها و کافی شاپ ها مناسب اند و نمونه های دیگر که وجودشان در مکان مناسب، باعث میشود بودن در آنجا برای افراد، چند برابر دلپذیر تر از همیشه باشد.