فروشگاه به سرام،تنها نمایندگی معتبر آریا شیمی در شیراز

فروشگاه به سرام،تنها نمایندگی معتبر آریا شیمی در شیراز

فروشگاه به سرام، تنها نمایندگی مجاز و معتبر آریا شیمی در شیراز


فروشگاه به سرام تنها مرکز و نمایندگی آریا شیمی در شیراز است این شرکت از تولید کنندگان بسیار معتبر انواع مواد شیمیایی ساختمان و مواد افزودنی بتن در سراسر کشور می باشد که موفق به اخذ گواهینامه و استانداردهای بین المللی زیادی شده است.
فروشگاه به سرام نیز به عنوان نمایندگی چسب آریا شیمی در شیراز به عرضه و فروش چسب کاشی و سرامیک به دو فرم پودری و خمیری و سایر محصولات این شرکت نموده است تا بستری امن و معتبر برای خریداران فراهم شود. به عنوان نمونه به سه مورد از این محصولات اشاره می کنیم که مابقی محصولات را می توانید در بخش مربوطه همراه با جزئیات کامل مطالعه نمایید.

   چسب کاشی پودری آریا شیمی مدل SA100 :

چسب سرامیک پودری SA100 از شرکت آریا شیمی، بسته به وضعیت سطح زیر کار، ناهمواری ها و شیارهایی که در پشت کاشی قرار دارند، برای هر متر مربع، حدود 2.5 تا 4 کیلوگرم از آن نیاز است که با توجه به وزن 20 کیلوگرمی محصول می توان انتظار پوشش سطحی به مساحت 5 تا 8 متر مربع را داشت.
چسب کاشی و سرامیک پودری به نسبت 1 به 1 یا 1 به 2، با محلول رقیق شده چسب بتن با آب ترکیب شده تا چسبی تقویت شده تولید گردد. توجه داشته باشید برای مواقعی که نتوان از روش قدیمی ملات و دوغاب استفاده نمود یا چنانچه مایل باشید پروسه کاشی کاری با سرعت بالاتری انجام شود، محصول فوق بهترین گزینه است. طریقه مصرف و آماده سازی در توضیحات محصول درج شده است.

 
عرضه چسب کاشی و سرامیک پودری آریا شیمی در فروشگاه به سرام

  چسب کاشی خمیری CP7 وزن 12 کیلوگرمی :

چسب کاشی 12 کیلویی CP7 به فرم خمیری از شرکت آریا شیمی، قدرت چسبندگی بالا و عملکردی عالی مشابه با چسب کاشی و سرامیک پودری دارد. اساس ساختار شیمیایی و تولید این نوع چسب ها، رزین های آکریلیک استایرن هستند که به عنوان چسب سرامیک کف و چسب سرامیک دیوار استفاده می گردند.
این چسب با فرم خمیری خود آماده مصرف می باشد و برخلاف چسب های پودری نیاز به آماده سازی ندارد و از لحاظ کیفیت ساخت مواد اولیه، از جمله مرغوب ترین چسب های بازار داخلی می باشد که آن را در رده چسب کاشی و سرامیک ضد آب نیز قرار داده اند.
توصیه فروشگاه به سرام این است که برای متراژهای بالا از فرم پودری چسب کاشی و سرامیک استفاده نمایید چون برحسب میزان مصرف خود می توانید چسب پودری را با آب مخلوط کرده و آماده کنید اما برای متراژهای پایین فرم خمیری گزینه بهتری است. تقریبا هر 3 تا 4 کیلوگرم از این چسب سرامیک پرسلان، می تواند یک متر مربع را پوشش دهد که با توجه به وزن 12 کیلوگرمی حدود 3 تا 4 متر مربع پوشش داده خواهد شد.
 
عرضه مرغوب ترین چسب کاشی و سرامیک خمیری در ایران، برند آریا شیمی، فروشگاه به سرام

  پاک کننده سیمان آریا شیمی به حجم 1 لیتر :

اسپری پاک کننده سیمان محصولی فوق العاده عالی برای پاک کردن جای سیمان بر روی کاشی و سرامیک است تا برخلاف تصور عموم بتوانید به راحتی از شر آنها خلاص شوید و نگران از بین رفتن ظاهر زیبای کاشی های منزل و نمای خود نباشید.
این محصول با قدرت واکنش دهندگی سریع و راحتی در اجرا حتی توسط افراد بسیار مبتدی بهترین جایگزین برای محلول های اسیدی مثل جوهر نمک و سرکه نیز هست. نکته مهم اینکه هیچ آسیبی به سرامیک و کاشی لعاب دار و پرسلانی گرانیت و غیره وارد نمی شود و با محیط نیز سازگار است.
طریقه مصرف این محصول در بخش مربوطه به طور کامل توضیح داده شده است. توجه داشته باشید که برحسب میزان گستردگی لکه های سیمانی، میزان استفاده از این محصول نیز متفاوت خواهد بود.
 
عرضه پاک کننده سیمان آریا شیمی در فروشگاه به سرام

عرضه محصولات آریا شیمی در شیراز با بهترین قیمت

فروشگاه به سرام تنها دارنده نمایندگی مجاز و معتبر آریا شیمی در شیراز با بهترین قیمت می باشد که مرغوبیت و اصالت کالا کاملا مورد اطمینان و قابل پیگیری است. مشتریان عزیز می توانند برای اطلاع دقیق از مواردی مانند چسب کاشی قیمت و همچنین استعلام چسب سرامیک قیمت روز و مشاهده اطلاعات و نحوه استفاده از هر محصول به سایت مراجعه نمایند و سفارشات خود را به صورت تکی و عمده ثبت کنند.

فروشگاه به سرام به عنوان نمایندگی اریا شیمی در شیراز انواع محصولات اریا شیمی مثل چسب های ساختمانی پودری و خمیری و انواع چسب های استخری و استحکامی را برای پیمانکاران و مشتریان عزیز با مناسب ترین قیمت ها عرضه مینمایید و مشتریان عزیز میتوانند به مراجعه به قسمت چسب های ساختمانی به انواع محصولات اریا شیمی دست رسی سریع داشته باشند.