نمایندگی شرکت کاشی و سرامیک ایفا سرام و چینی آلات بهداشتی گلسار فارس

نمایندگی شرکت کاشی و سرامیک ایفا سرام و چینی آلات بهداشتی گلسار فارس

به سرام، فروشگاه معتبر کاشی و سرامیک ایفا سرام با کیفیت عالی و کاربردهای مختلف

فروشگاه به سرام به عنوان مرکز و نمایندگی معتبر شرکت کاشی و سرامیک ایفا سرام با طراحی متنوع محصولات از لحاظ نوع کاربرد، طرح و رنگ توانسته طیف زیادی از سلیقه مشتریان را پوشش دهد. تولید کاشی و سرامیک جدید با کیفیت ساخت بالا، سایز و طرح متنوع همیشه دستور کار این شرکت است که در ادامه به چند مورد از آنها اشاره می کنیم:

کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی:

این محصولات شامل کاشی و سرامیک حمام و کاشی و سرامیک دستشویی هستند که برای هر رده محصولاتی مختلف با طراحی های بی نظیر در نظر گرفته شده به نحوی که تمامی سلیقه ها را از لوکس تا کلاسیک و معمولی را پوشش می دهد. ضمنا توجه داشته باشید به علت رطوبت بالا نیاز است که این دسته از محصولات ضخامت و کیفیت لعاب بسیار خوبی داشته باشند.

سرامیک کف پذیرایی، سالن و اتاق ها:

کف پذیرایی و اتاق ها بسته به نوع استفاده نیاز به کاشی و سرامیک متفاوتی دارند. به عنوان مثال تنوع سرامیک کف پذیرایی کمتر از اتاق خواب است چرا که در اتاق خواب ها بیشتر طرح های فانتزی و شاد، مورد استفاده قرار می گیرد و برای پذیرایی، مدل های رسمی، سرامیک طرح پارکت و مخصوصا سرامیک آنتیک پذیرایی محبوبیت بیشتری دارند. فروشگاه به سرام با تنوع بی نظیر خود پاسخگوی نیاز شماست.

سرامیک دیواری راه پله، پارکینگ، حیاط:

سرامیک دیواری راه پله و پارکینگ تنها محصولاتی هستند که برای این محیط ها استفاده می شوند و با اینکه برخی افراد سنگ طبیعی را هم گزینه مناسبی می بینند اما چون براقی و تنوع سرامیک را ندارد استفاده از آن خیلی محدود و کمتر شده است. به همین دلیل فروشگاه به سرام برای این نوع از خریداران، سرامیک پارکینگ و دیواری راه پله طرح سنگ را پیشنهاد می کند. این نوع سرامیک ها نسبت به نوع سنگ طبیعی، سرامیک دیواری ارزان محسوب می شوند ولی طراحی مشابهی دارند و کیفیت نیز در سطح بالایی قرار دارد.
سرامیک کف حیاط نسبت به دو نوع قبلی کاملا متفاوت است و نمی توان به جای یکدیگر استفاده کرد. این نوع سرامیک ها باید در مقابل شرایط جوی مثل سرما و گرما و تابش مستقیم نور خورشید و ضربه و وزن زیاد مقاومت بالایی داشته باشند. این نوع محصولات از نوع سرامیک کف مات تا براق متنوع هستند و در طرح های مختلف به فروش می رسند.
دقت داشته باشید که به دلیل رفت و آمد زیاد در حیاط و مخصوصا راه پله و پارکینگ، منبع آلودگی و بیماری نیز هستند و به همین دلیل روکش لعابی مقاوم آنها باید طوری باشد که بتوان از هر نوع ماده شوینده و ضدعفونی کننده ای به راحتی استفاده کرد و کف آنها به سرعت تمیز شود. 

سرامیک کف حیاط باغات، پاسیو و پیاده رو:

با توجه به اینکه این نوع سرامیک فقط در فضای بیرون استفاده می شود باید کف آن دارای برجستگی کافی یا اصطلاحا ضد سرخوردگی باشد، در برابر نوسانات دمایی در طول سال مقاومت خوبی از خود نشان دهد و استحکام فشاری آن بالا باشد. فروشگاه به سرام به شما مشتریان خرید سرامیک های بسیار زیبای شش ضلعی طرح خزان با ابعاد و ضخامت بسیار مناسب و کمترین پرتی در کاشی کاری را توصیه می کند.

سرامیک استخری، جکوزی و سونای بخار:

سرامیک استخری و محیط های مشابه آن کاملا متفاوت از سرامیک های سرویس بهداشتی است با اینکه هر دو در محیط مرطوب قرار دارند ولی در استخر و جکوزی شدت رطوبت بسیار زیادتر بوده و در استخر در تماس دائمی با آب هستند پس باید لعاب آنها جاذب آب نباشند و اگر استخر در محیط روباز قرار دارد در مقابل یخ زدگی هم مقاومت داشته باشد در غیر این صورت شاهد شکستگی، ترک برداشتن و جدا شدن کاشی و سرامیک از بدنه خواهید بود. 
ضمنا سرامیک کف استخر نیز نباید سُر باشد با برجستگی در طراحی و ساخت جلوی آن گرفته شود. خوشبختانه فروشگاه به سرام با عرضه سرامیک استخری ارزان و با کیفیت و ماندگاری بسیار بالا و تنوع زیاد طرح و رنگ نیاز مشتریان را به خوبی رفع کرده است.

سرامیک آشپزخانه:

سرامیک آشپزخانه به سه دسته سرامیک کف آشپزخانه، بین کابینتی و پشت کابینت تقسیم بندی می شوند که کیفیت ساخت بسیار بالا، تمیز شوندگی راحت با انواع مواد شوینده و جذب نکردن آب موقع شستشو در کنار تنوع بسیار زیاد در رنگ و طرح باید در این مدل کاشی و سرامیک ها دیده شود.
 

فروشگاه به سرام، مرکز معتبر و نمایندگی شرکت های ایفا سرام و گلسار در شیراز
 

چینی آلات بهداشتی گلسار شامل طیف گسترده ای از محصولات می شود که با هدف رضایت مشتریان هم کیفیت آن در سطح استاندارد و بسیار بالایی قرار دارد. در ادامه به معرفی چند نمونه از محصولات آن می پردازیم:

 

نمایندگی چینی الات بهداشتی گلسار شیراز

روشویی:

روشویی گلسار به دو نوع محصول روشویی بدون پایه گلسار مثل مدل های رومکس، لیونا و گراویتی (روی کابینت نصب می گردند) که با مشاهده قیمت روشویی کابینتی ارزان و مقایسه کیفیت به برتر بودن این برند پی خواهید برد. قیمت روشویی پایه دار گلسار نیز با توجه به کیفیت لعاب و طرح متفاوت است که مدل نیلوفر آن در حال حاضر برای فروش در سایت قرار گرفته است. قیمت روشویی پایه دار کمی بیشتر از نوع بدون پایه است.

 توالت فرنگی:

بهترین مدل توالت فرنگی گلسار را باید با توجه به قابلیت های آن مثل داشتن پشتی، درب آرام بند، سیستم فلاش یا تخلیه دو زمانه واترجت به شکل گردابی انتخاب کنید ضمن اینکه داشتن گارانتی نیز بسیار مهم است. شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت و برخورداری از شرایط فروش ویژه توالت فرنگی با قیمت های بسیار عالی خرید خود را انجام دهید. مدل های توالت فرنگی گلسار در حال حاضر مارانتا، اورلاند، پارمیس سیملِس، پارمیس، پلاتوس، اَستِر، یونیک و لیونا هستند که جزو بهترین های شرکت گلسار می باشند.

توالت های زمینی یا ایرانی:

این نوع توالت های شرکت گلسار به دو دسته طبی و غیر طبی و همچنین سه دسته ریم باز و ریم بسته یا آبریز بسته و ریم لس  تقسیم بندی می شوند. در سنگ توالت طبی محل قرارگیری پا به نحوی طراحی شده که کمترین فشار به کمر وارد شود مثل توالت زمینی گلسار مدل گلایل. 

توالت زمینی ریم بسته یا ریم لس یعنی قسمت آبریز کناره ها کاملا با لعاب بسته شده که هم از تجمع حشرات و تخم ریزی موجوداتی مثل سوسک جلوگیری می کند و هم به دلیل داشتن سوراخ هایی با فواصل منظم، آب خروجی فلاش تانک از دورتادور آبریز خارج می شود و تمام سطح توالت شسته و تمیز می شود و به مرور بوی نامطبوع هم نمی گیرد. اما در نوع ریم باز که مدل قدیمی توالت زمینی یا ایرانی است، کل حجم آب خروجی فلاش تانک با ورود به کانال آبریز، وارد چاه می شود.

توالت زمینی یا ایرانی گلسار مدل نیلوفر 26 ریم باز است و مدل های مارانتا، لوسیا و گلایل ریم بسته هستند.

 

به سرام نمایندگی چینی الات بهداشتی گلسار شیراز

فروشگاه به سرام نمایندگی گلسار فارس در شیراز

شما مشتریان عزیز چنانچه به دنبال خرید محصولات فوق هستید، فروشگاه به سرام به عنوان نمایندگی گلسار در شیراز تولید کننده چینی آلات بهداشتی و با کیفیت و نمایندگی رسمی کاشی و سرامیک ایفا سرام در شیراز به طور حرفه ای فعالیت دارد و شما می توانید با برقراری تماس از طریق شماره تلفن های درج شده، برای سرامیک ایفا سرام قیمت ها را به روز استعلام بگیرید و با توجه به راه اندازی فروش اینترنتی محصولات گلسار و ایفا سرام می توانید خیلی راحت آنها را در سایت مشاهده کنید.

با توجه به وجود فروشگاه های متعدد، کار انتخاب مرکزی معتبر برای خرید سرامیک ایفا سرام و چینی آلات بهداشتی گلسار سخت شده ولی فروشگاه به سرام با داشتن مجوز نمایندگی معتبر، محصولات را با قیمت بسیار عالی به فروش می رساند که کیفیت کالاها نیز از اعتبار این دو شرکت معتبر داخلی تضمین شده هستند.

دفتر فروش:
استان فارس - شهر شیراز – صدرا خیابان امام خمینی روبری فروشگاه رفاه کاشی و سرامیک بهجت
 انبار :
استان فارس شیراز  - جاده گویم جنب پمپ بنزین شریفی

تلفن تماس :

07136448910 – 07136448911
09170190069  -  09173514280